Hoe werkt het?

Wij leveren via onze B2B webshop alleen producten aan zakelijke gebruikers. Consumenten verwijzen wij graag door naar onze consumenten webshop.

Voordat u bij ons kunt bestellen maken wij eerst een klantkaart aan en indien gewenst een inlognaam en wachtwoord voor de webshop. Aanmelden kan via het aanmeldformulier. Maar u kunt ook contact opnemen met onze afdeling verkoop op telefoonnummer +31(0)186 626326.

Bestellen

Een bestelling plaatsen kan op diverse manieren. Onze voorkeur gaat uit naar de webshop. 

Condities

Nadat u bent ingelogd in de webshop kunt u prijzen en actuele voorraden zien. U kunt ook contact opnemen met de afdeling verkoop, zij kunnen u meer vertellen over onze condities, prijzen en eventuele kortingen. Op al onze leveringen zijn onze verkoopvoorwaarden van toepassing. 

Levering

Voor de leveringen hebben wij diverse oplossingen:
  1. Koeriersdienst. Voor kleinere leveringen, vandaag voor 12 uur besteld, binnen twee dagen in huis. Geschikt voor orders tot € 500,-
  2. Regulier transport. Besteltermijn 6 werkdagen, levering op vaste dagen afhandelijjk van de bezorgroute. Geschikt voor orders vanaf €500,-  en/of diepvries producten. 
  3. Borderel leveringen mogelijk via Beko, Bakeplus en Civoba. U bestelt bij ons, u krijgt geleverd en gefactureerd via de groothandel. 
Voor meer informatie of advies welke oplossing voor u het meest geschikt is neemt u contact op met de afdeling verkoop +31(0)186 626326.

Bestellen en levering via de groothandel

Het is ook mogelijk geleverd te krijgen via diverse groothandels. Voor een overzicht klikt u hier.

Loading
Loading