FAQ
Hoe nauwkeurig is de artikel informatie in de webshop?
De extra informatie zoals "# in omdoos" en "product gewicht" is door ons nauwgezet gecontroleerd. Maar onze producten blijven ambachtelijk en een natuur product. Enige afwijking kan voorkomen. Gemiddeld mag u verwachten dat die variatie niet meer dan +/- 5% is met incidenteel een afwijking van ten hoogste 10%.
Is er een retourrecht?
In het algemeen heeft u een retourrecht op bestellingen gedaan via een webshop. Deze wettelijke plicht is er echter niet bij bederfelijke waren. Wij bieden u geen retourrecht op uw bestellingen via deze webshop.
Ik heb een klacht!
Klachten zijn nooit leuk. Maar toch koesteren wij onze klagende klanten. Van uw klachten kunnen wij leren en onze dienstverlening verbeteren. Wij hebben daarom een formele klachten procedure en een nauwkeurige klachten administratie. Heeft u een klacht? Laat het ons weten!
Is de webshop ook voor bestaande van Strien klanten?
Jazeker! Alle klanten zijn welkom de webshop te gebruiken onder de voor hun al gebruikelijke conditie's. Voor inloggegevens neemt u contact op met onze afdeling verkoop.
Waarom zou ik als bestaande klant de shop willen gebruiken?
Onze webshop biedt een aantal voordelen. U heeft altijd de meest recente product catalogus tot uw beschikking. U kunt uw lopende orders en de status daarvan inzien. U kunt uw oude facturen (en openstaande posten) bekijken vanaf januari 2006. En misschien wel een heel belangrijke: door direct een order in ons systeem te plaatsen voorkomen we type fouten en ongemak.
Wat is de resterende houdbaarheid?
Op diepvriesproducten en de grootverbruik seal schalen mag u een rest tht van minimaal 100 dagen verwachten. Op consumenten pakjes is de rest tht minimaal 30 tot doorgaans 80 dagen.